torsdag 25 november 2010

Mitt på dagen

De händer inte mycket här hemma vi ligger i soffan myser mestadels. Jag försöker lura Nellie att dricka för idag är inte ens de någon höjdare, mat har hon inte ätit bra av sen i fredags men vatten har alltid gått ner. Men idag får vi tjuras lite.
Nu försöker hon sova svårt dock med den jäkla hostan vet inte om hostmedicinen gör så stor skillnad?
Jag hoppas de här snart är över och att vi får vara friska iaf fram tills jul, de skulle vara mycket värt.

Jag ska passa på att försöka hinna lägga mig på soffan en stund, eller så inte nu verkar skrutten vakna efter si så där 25 min. Jag förstår henne de är omöjligt att sova i de där skicket.


1 kommentar:

Elin sa...

Prova med saft ifall hon inte är så sugen på vatten...kan vara spännande med nåt man inte dricker varje dag. De viktigaste är ju att dom får i sig vätska när dom är sjuka, inte så noga me sockret då....tycker jag iaf :) Krya på hon!