torsdag 24 februari 2011

Torsdag

Vi har haft en härlig förmidda ute i solen trots en del blåst så va vi ute en bra stund. Nellie älskar att åka pulka bakom Leixe de är så roligt att se lilla Lexie dra pulkan.
Funderar på att special beställa en riktig dragsele så hon inte drar snett måste kika vars de är möjligt att sy upp en.

Nu har Rikard åkt på jobbet och jag sittar och frossar i bilder från Evelin & Henriks bröllop tyvärr lyckas jag inte spara ner bilderna så jag kan visa er, Rikard får hjälpa mig senare. Helt underbara bilder som alltid kommer finnas med oss, en underbar dag att minnas.

Vi ska mysa i soffan en stund innan vi ska göra lite middag, de blir så lyxigt idag som blodpudding inte alls min favorit men Nellie hon älskar de!


1 kommentar:

Nina sa...

Zoocenter tipsade mig om att det gick att skicka beställning till björkis, man fyller bara i måtten så syr dom upp en :)

Hörs sen! Kramen