måndag 7 februari 2011

Måndag

För tillfället älskar jag våra nätter och mornar trots medicin fri natt har vi sovit mer än på väldigt väldigt länge, kanske är de på väg att vända? Tänk så underbart de skulle vara 9 månader av sömnlöshet kanske börjar lida mot sitt slut. Men som sagt vi ropar inte hej än besvikelsen blir allt för stor om vi misslyckas. Men idag njuter vi av att vi är utvilade och kan njuta av dagen. Min kropp är inte alls i form men de är bra mycket bättre än om jag inte fått sova, de gäller att vara positiv!

Vi har precis fått i oss lite frukost och nu kikar vi på barnen i bullerbyn, de är så skönt att Nellie älskar Astrid Lindgren filmerna jag ser dom mer än gärna jag också. Går inte att jämföra med dagens filmer.

Vi vill gratta vår älskade Alva Nimrodsson som fyller 10 år idag, grattis älskade gumman!

Snart ska vi bege oss ut, lite kallt är de men som tur är inte allt för kallt.

Inga kommentarer: