tisdag 8 februari 2011

Onsdag

Rikards sista jobbar dag så skönt sen är de ledig vecka åh vad jag älskar ledig veckor. Dock blir de mycket flängande denna vecka inför de stundande bröllopet schemat har anlänt inför lördagen och jag är övertygad om att de kommer bli en fantastisk dag.
Imorrn blir de att fixa de sista tror jag har bra koll på vad som saknas, tur de är få grejer.

På fredag ska Nellie sova hos mormor om de blir en bökig natt så är de skönt om vi får sova vi måste åka härifrån senast halv sex de blir en lång dag. Men numera är ju Nellie super duktig på nätterna de flesta nätter har vi inga långa vakentimmar alls, de känns väldigt ovant men otroligt skönt. Jag hoppas hon kommer sköta sig lika bra med mormor. Ska fixa så de är enkelt för henne också med djuren speciellt hos kaninerna, de är tur mamma ställer upp och sköter allt här hemma medans vi är borta.

Nu ska jag byta bort morgonrocken och plocka undan innan Nina kommer, de kommer bli en toppen dag!

1 kommentar:

frida sa...

Låter spännande :)

Vem är det som ska gifta sig? Jag älskar bröllop, stämningen vid vigseln är ju helt fantastisk :)

Har du förresten fått mina sms ang nellies tw mugg? Det är bara ni hämtar den när möjligheten finns. Kram