söndag 13 februari 2011

Söndag



Vi har haft en fantastisk helg de har varit en fantastisk upplevelse, en dag vi alltid kommer ha med oss. De finns så mycket att skriva och så lite som går att beskriva med ord så jag tror inte ens jag ger mig på de.

Vi gick ju dagen till ära i brudfölje så tidigt tidigt begav vi oss tjejer till kära syster för att fixa håret jag har nog aldrig känt mig så fin som då vi begav oss därifrån. Malin gjorde ett strålande jobb med oss alla tre vi blev riktiga rocktärnor och bruden såg ut som en dröm.


Tyvärr har vi knappt några bilder från vigseln men en del från bröllops festen, ska lägga ut fler bilder lite senare. Hoppas på att de blir en del bra bilder från proffs fotograferingen.

Jag har längtat ihjäl mig efter Nellie som har haft de superbra hemma hos mormor, de är så skönt att vara på hemmaplan igen tillsammans. Underbara älskade tjej! Ett stort tack till min älskade mamma som gjorde helgen möjlig för oss, du är en ängel!

På hemvägen svängde vi förbi syster åh så underbart de är att vara där de är svårt att komma sig därifrån, tiden springer iväg och man önskar att tiden stog still. Förhoppningsivs ses vi snart igen.

Nu ska vi mysa framför tvn och brasan och bara njuta!

1 kommentar:

Sussi sa...

Åh så snygg du va i håret gumman!