fredag 18 februari 2011

kväll

Ja herre vilken dag dagens sjukvård är inget att hurra över, helt plötsligt ångrar jag att jag bet ihop och inte gick på läkarens råd om gips ja ja jag får stå de kastet nu!

Har haft en super trevlig eftermiddag tillsammans med Emelie, Mamma, Tilde och Nellie. Emelie hade med sig super mycket kläder till Nellie helt underbart fina, dom kommer användas flitigt! Tack snälla du! De blev massor av surr och mys tillsammans Lexie va dock något lessen över att Pingla inte alls var lika leksugen som hon va. Ja kineser :)

Nu ska jag och Tilde fortsätta myskvällen de blir lite nagel fixning och mys framför tvn, jag ska försöka hoppa mig in i duschen medans tabletterna verkar de behövs verkligen.

Summa summarum har dagen varit fantastisk, jag lägger mig glad!

Inga kommentarer: