tisdag 15 februari 2011

kväll

Eftermiddan blev inte riktigt som vi tänkt, men allt går inte att styra. Så numera är mina bästa vänner ett par kryckor är redan less på dessa svansar som jag måste ha med för att ta mig fram.

Helt klart blir allt lite bökigare men med hjälp från familjen fungerar de mesta, Tilde kommer på torsdag då Rikard börjar jobba vilken liten pärla till systerbarn. Jag hoppas innerligt att de börjar kännas bättre snart och att de riktigt onda ger med sig.

Imorrn ska vi iväg på förmiddan inte lönt att skjuta på de så lika bra att ta tjuren vid hornen och göra bort de. Blir med andra ord ingen uppdatering här imorrn bitti!

Hoppas ni har haft en bra kväll!


1 kommentar:

Lillasyster sa...

Hej! Tack fr din fina kommentar!

Som svar på din fråga om naglar och vad jag använder: stärkande Jessica-lack (just nu Bend, Don't break, men jag brukar använda Jessica Recovery, men man ska varva lite), sen Seche Clear som bas och Seche Vite som överlack. Mina tre absoluta favoriter.

Det längsta en av mina manikyrer suttit är två veckor, dock satt den på en vän - jag byter varannan dag :D