onsdag 23 februari 2011

Kväll

Vi har haft en super mysig kväll tillsammans med Nina de ska göras oftare hädan efter, bara att få surra av sig super!

Nellie är super dålig i magen fattar inte att en ynka droppe mjölk ska ställa till de i så många dagar, nu hoppas jag hon har tömt de mesta för natten så den blir lugnare. Är så jobbigt för henne då de strular. Tur att hon är glad iaf världens gulligaste tjej.

Imorrn ska jag försöka vara ute och greja hos kaninerna om vädret tillåter, ungarna är ju ute ur boet nu nästan hela tiden de är så mysigt. Dom är så oftantligt söta.

Nu ska jag bege mig till sängen och hoppas på att vi får en lugn natt.


2 kommentarer:

Evelin sa...

Hallå på er! Hoppas ni har en bra dag, tänkte bara säga att nu finns det lite bilder i din mail ;-)
Kram kram

Kinn sa...

Jag har gått Bio sculptures nagelutbildning. Så gå in på deras sida och kolla vars närmaste kurs finns.