lördag 8 januari 2011

Söndag

Underbar natt inget uppvaknande före fyra, de är så skönt att få sova några timmar i sträck. vid halv sju klev vi upp och gjorde morgon på riktigt de är en regel här hemma att vi kliver aldrig upp före 6 om än Nellie vaknar vid fyra. Vi vill inte att hon får för sig att vaknar man tidigt får man gå upp och leka, men med facit i hand vette tusan om de gjort nån skillnad.

Rikard sover än magen hans är fortfarande helt ur form nu har jag gett han lite medikament som vi håller tummarna att de fungerar. Jag skulle inte vilja byta med han är de inte bättre imorrn bitti får han uppsöka vårdcentralen de är ett som är säkert.
Jag hoppas verkligen han blir lite piggare idag så vi kan komma oss iväg och handla hem de mest nödvändiga iaf, storhandling får vi skjuta på några dagar till.

Jag och Nellie passar på att mysa under filtar i soffan jag funderar om fröken kanske skulle behaga vila en stund men de verkar trögt, blir kanske en längre mitt på dagen vila då om vi har tur.

Hoppas ni får en fin dag!


Inga kommentarer: