lördag 1 januari 2011

2011

Första dagen på nya året. Vi hade en fantastisk kväll igår massor av god mat och supertrevligt sällskap. Vid tolvslaget skickade vi ballonger som i år flög superlångt, vi skjuter inte raketer med tanke på alla djur. För min del är ballongerna mycket finare och mycket tystare ett mycket bra alternativ. Nellie sov en sväng på kvällskvisten och höll sig sen vaken ett bra tag efter tolvslaget, mysigt att ha henne med. Skulle inte kunna tänka mig att lämna bort henne jag ser hellre till att vi ordnar de här hemma så hon kan vara med. Vi vill fira in de nya året tillsammans med henne.

De blev dock en orolig natt så man är rätt tärd idag men de är bara att komma igen, i eftermiddag kommer rikards syster ska bli jätte trevligt. Jag ska försöka pallra mig ut och greja hos kaninerna en stund de känns för tillfället rätt tungt.

Hoppas ni har haft ett bra slut på de gamla och ser fram emot de nya året!


Inga kommentarer: