fredag 29 maj 2009

inte en lugn stund...

Precis inkommen efter massor av grejande ute, bakning och även lite födelsedagsfikande i förtid. Har en viss känsla av att hela helgen kommer blir den samma massor att göra och lite tid att sitta stilla..
Mitt trädgårdsland är nu klart för plantering och en del av kakorna är bakade inför söndag, imorrn finns massor att göra, tjejerna är duktiga och hjälper mig otroligt skönt med små hjälpredor då jag inte alls har kroppen för att göra allt då ställer dom mer än gärna upp och hämtar och sträcker sig.
Inatt sover Alva nere hos oss och imorrn Tilde jag antar att de kommer fortsätta så tills dom åker hem på tisdag.

Nu väntar snart sängen vilket känns otroligt skönt både mina fötter och min rygg skriker efter en stunds vila, imorrn hoppas vi på riktigt go väder så vi kan ligga i solen en stund skulle vara så skönt.

På återseende imorrn!

Inga kommentarer: