söndag 10 maj 2009

Söndag

En toppen dag igår trots att vädret inte var mycket att hurra över, Lexie lyckades med bragden att först ta BIR och sedan hålla sig kvar i BIS finalen ända till en 4 plats..
Otroligt roligt med en BIS4a hon skötte sig fint och jag var mycket stolt.

Nu funderar jag starkt på att även anmäla till söndagen i vännes, har redan anmält till lördagen men de skulle sitta fint att ställa två dagar också ja vi får se anmälningstiden går ut ikväll så de är dags att bestämma sig!

Nu skriker min rygg så jag ska lägga mig i soffan längre uppdatering med bilder och Lexies toppkritik kommer ikväll!

Kram på er

3 kommentarer:

Frida sa...

Grattis till resultaten! Det var ju perfekt! :)

Väldigt roligt!!! :)
kram

Frida sa...

Tack för gratulationerna!! :)
Blev riktigt rörd !!
Det ska bli jättespännande! Ser fram mot att styra barnvagn ihop :)

Kramar

Pia sa...

Grattis! Vilken stjära hon är Lexie! Många kramar!