onsdag 20 maj 2009

Onsdag

Äntligen är de Rikards sista jobbar dag, nu är han ledig en vecka känns så otroligt skönt så nu får vi äntligen fortsätta greja förhoppningsvis är vardagsrummet klart i slutet på veckan..
Igår gjorde jag och mamma stan osäker jag handlade blommor till vårat lilla hus de sved på kontot men de var de värt blev så gulligt ska ta bilder och visa sen :)
Vi var även förbi Glorias uppfödare och myste med kattungarna för sista gången innan dom flyttar jag kommer verkligen ha separationsångest när Glorias kissebäbisar ska åka.
Italienaren Bello är fortfarande kvar på parning imorrn åker han hem och lugnet kommer åter tillbaka, kommer dock att sakna hans söta lilla ansikte och hans underbara temprament.
Jag hoppas de blir kanonbäbisar mellan dem.

Idag ska jag greja lite ute orkar ju dock inte göra så mycke då mitt bäcken säger stopp nej men jag kan ju iaf gå runt och kika, ska även försöka sy ett till påslakanset till lillan..
Helt otroligt vad tiden går fort nu de syns iaf på min mage jag växer och växer man är inte allt för vig kan jag säga, måste fota ikväll och lägga upp så ni får se.
Men de är otroligt mysigt med magen och alla rörelser finns inte ord för hur mycket vi längtar efter våran lilla skatt..
Jag börjar dock oroa mig för hur stor jag kommer bli i slutändan jag är verkligen stor iaf i mina ögon :)

Nu ska jag börja göra nånting medans tabletterna verkar!

Ta hand om er

3 kommentarer:

Nina sa...

Tjingeling!
Ja han är riktigt stilig :)
Hör att det rullar på för er med och för lilla Gloris!
De va juh inge bra, haltar hon hela tiden?

Själv så är det full fart mellan jobbet å hemma, snabbt vräka i sig mat innan man ska åka igen. Ska åka in ikväll å fixa Mithras medecin iaf.

Vi gör det!

Puss

Nina sa...

Du btw är det inte valpkurs i em. ?

Puss

Frida sa...

Hej!
Jo det var ju underbart skönt att allt var ok. Så nu kan jag slappna av ett tag! Förstår det, längtar verkligen tills det börjar röras därinne så jag får känna :)

Lycka till med planteringen av blommorna! Ha det toppen!

Kramar