torsdag 28 maj 2009

Fredag

Klockan 06.30 bestämde sig bäbis för att jag hade sovit färdigt försökte ett tag ligga kvar men insåg rätt snabbt att de inte var lönt, de är helt enkelt så att de är bäbis som styr och ställer mina sov tider..
Dock så gjorde de inte så mycket ganska skönt att kliva upp i tid man hinner så mycket mer då när man sedan tittar ut och konstaterar att solen skiner så blir dagen fort bättre...

Idag åker vi ner till stan mamma och jag, vi ska hämta tjejerna som kommer från Övik och samtidigt passa på att handla ska bli otroligt roligt att umgås med brudarna bus hela helgen dom är alltid lika efterlängtade.
Vädret verkar bli kanon så inget att klaga över vi ska njuta i fulla drag.

Idag går jag in i vecka 27 hör och häpna tiden går så fort så ikväll är de dags för fotografering av den ständigt växande bulan, uppdatering kommer...

Nu ska jag ta mig en prommis och njuta av solen!

Go morron gott folk!

Inga kommentarer: