torsdag 1 december 2011

natt

Jag hade hoppats på en lugn natt efter en händelserik dag, men riktigt allt kan man inte få. Klockan närmar sig halv fyra och än har de inte blivit nån sömn Nellie vill inte sova så jag får glatt vara vaken, nja de där med glatt stryker vi sova känns som att de skulle behövas.

Idag har jag haft ett möte ett möte jag hoppas leder till något positivt än så länge är de väldigt osäkert och bara på ett dröm stadie, men kanske kanske.

Förutom sömnlöshet är allt riktigt bra de rullar på i rask takt, de är bara 23 dagar kvar till jul helt otroligt va fort de har gått. Men de är ju den mysigaste tiden på hela året jag älskar julen och allt som hör till, underbart!

Med hundarna är allt precis som vanligt vi tränar och tränar, lill killen är snabb lärd och jobbar helst dygnet runt underbara pojken. Jag är otroligt nöjd med bägge två vi har kommit långt sista månaden riktigt riktigt roligt.

Nu hoppas jag att vi snart får krypa till kojs, ögonen står i kors förstår inte hur fröken fräken orkar!

Inga kommentarer: