onsdag 9 november 2011

Torsdag

Inatt åkte vi på en riktig vaken natt, men de är länge sen de var så här jag skyller på febern och tätheten. Dock har dottern bara fått 5 timmars sömn så de behövs en del sömn under dagen, annars blir de en ond cirkel.
Vi roar oss med att läsa hundsport, vilket både jag och Nellie gillar en bra start på morgonen helt klart.
Jag får hoppas att hennes hundintresse fortsätter, en framtida junior handler hade ju inte varit så dumt. Men de är ju sånt man som förälder inte väljer så jag passar på att njuta så länge hennes djurintresse är stort!

Dagen har inga speciella planer, lite pyssel ikväll förhoppningsvis. Jag måste lägga mig och sova nån sväng så jag håller mig som en människa hela dagen.

Nu dags för pippi, kanske somnar gumsan då? Ja hoppas kan man ju alltid :)

Inga kommentarer: