tisdag 8 november 2011

Tisdag

Idag är ingen höjdar dag allt för ont, men sånna dagar ska väl finnas dom också dom kunde få komma lite mer sällan bara...

Nellie och Rikard har gått i säng numera är de lättsamt att lägga lillgumman och peppar peppar går de riktigt bra på nätterna, riktigt stort steg frammåt.
De lutar väl mer och mer åt att sockret och mjölken är de som är boven i dramat från då Nellie föddes, alla bekymmer alla sömnlösa nätter har nog fått sin förklaring.
Vi känner sån enorm lättnad de går inte en dag utan att de nämns hur glada vi är över att vindarna vänder.

Rocky tränas inför utställningen på lördag han är stört skön den lilla killen, han älskar att träna och förstår inte alls varför mamma ska få träna överhuvudtaget. De kommer behöva tränas massor av passivitet på den killen.
Lexie går från klarhet till klarhet vi kör läggande under gång just nu och jag är helt imponerad på 2 dagar har vi kommit så mycket längre än på ett halvår! Jag har helt bytt taktik och prövar något som är så långt ifrån mig som de bara kan bli, men de fungerar på henne.
Så jag får minsann vara pajjas när de ska tränas med fröken, då går de som på löpande band.
Planerna för framtiden är så många och jag ser ljust på de som kommer, de kommer hända mycket och de till de positiva.

Nu är kroppen helt slut så fastän klockan just har passerat halv nio beger jag mig i säng och tar med mig min ljudbok, jag har ett abonemmang via storytel de är något jag verkligen rekomenderar. Dom har massor av ljudböcker för alla smaker, en ultimat tjänst som jag är glad att den finns!

Go natt

1 kommentar:

Maria sa...

Och vi är glada att du finns och använder tjänsten! Mycket nöje med ljudböcker!
/Maria på Storytel