lördag 12 november 2011

Lördag

Imorse bar de av till Vindeln för hund utställning, premiär för Rocky! Han har ju aldrig varit i någon liknande situation men klarade även denna miljö med bravur. Trots sina bara fyra månader blir han inte rädd för trängda situationer i ett trångt ridhus med 200 hundar. Väl inne i ringen skötte han sig exemplariskt han lockar alltid till skratt med sin fart och fläkt. Först blev han BIR valp för att sedan placera sig som 3:a i gruppen. Tio valpar tävlade och de flesta flera månader äldre än vår lilla kille, helt otroligt jag är en stolt uppfödare och ägare!
Nina & Daniel gjorde oss sällskap och mithra lyckades även hon placera sig som nummer 3 i gruppen duktiga duktiga tjej. Nellie har skött sig helt otroligt bra världens snällaste lilla tjej hon hejjade på oss och höll god min!
Vi har haft en fantastisk dag som jag alltid kommer bära med mig!

Nu är kroppen helt slut så medans Nellie huserar hos mormor återgår jag till sängen och ser om kroppen vill min väg.
De är trots allt värt de alla gånger!

Imorrn kommer bilder blir inga höjdar bilder i ett mörkt ridhus.

1 kommentar:

Nina sa...

Tack för en jätte trevlig dag :) Vi ska vara sååå stolta över våra fyrbenta stjärnor!

Nu laddar vi inför 2012, då ska lillkillen fortsätta ta dom med storm ;)

Kramar