söndag 6 november 2011

för mycket..

Ja de är verkligen mycket just nu de känns som att de ständigt är något på gång, på gott och ont..

Helgen har gått och de i rasande fart systers tjejer har varit här och de har busats i massor Nellie har njutit av varje sekund. De blev otroligt tomt och tyst då dom åkte iväg idag, jag är så glad att Nellie har så fin relation med sina kusiner och moster & morbror.

Veckan blir lugnt otroligt skönt, vi ska passa på att gå ut i skogen mysa och bara ha de bra. Anar att de blir lite pyssel också, har blivit lite kort och andra små grejer på slutet.

Med hundarna rullar allt på Rocky är fantastisk att träna, jag njuter av varje träningstillfälle. Han är otroligt snabblärd och älskar att träna, har nog aldrig haft en hund med så otroligt mycket motor, de gäller att få honom på rätt spår.
Lexie finslipar vi lydnads ettan på de är små saker som fattas, jag hoppas vi ska komma oss ut och tävla till våren. Hon är mycket mer vek och jag får ställa om mig mellan henne och Rocky de är en utmaning, en rolig sådan.

Nu dags för sängen, ladda batterierna inför morgondagen!

Inga kommentarer: