måndag 21 november 2011

tisdag

Idag är ingen höjdar dag medicineringen strular vilket medför bekymmer, vädret gör de inte bättre. Men snart är jag på benen igen och är tillbaka i de gamla, men jag har iaf avbokat dagens möte och ska nog även avboka torsdagen de kommer jag inte orka. Irriterande då jag gärna hade gjort bort de men lika bra att lyssna på kroppen från start annars blir de bara sämre.



Pm för stora stockholm har kommit och jag sitter och drömmer mig bort 24 heeler anmälda och 42 västgötaspets som jag hade velat vara där. Men kroppen sätter stopp även denna gång, sen är de ingen höjdartid pengamässigt heller just innan jul, man har ju rätt mycket utgifter som de är .

Men nästa år då jag har något att ställa själv kommer jag absolut åka iväg då får både kroppen och plånboken stå tillbaka. De får bli min egen julklapp helt enkelt.


Idag blir en lugn dag kroppen ska få vila, ikväll tror jag att jag ska göra Nellies pepparkaks deg så den kan bakas ut senare i veckan. De ska bli spännande har aldrig tidigare gjort egen pepparkaks deg!


Passar på att lägga in en bild på älskade pojken :)

Inga kommentarer: