lördag 31 mars 2012

Ner som en pannkaka Upp som en sol :)

De har inte varit roligt sista dagarna fy rackarn, igår fick jag spendera eftermiddan på sjukhuset för att fixa till mitt lilla stackars sår som ställt till med över 39 grader i feber och hög sänka. De krävs en del innan jag ställer mig bland folk och gråter över hur ont jag har men igår kunde de inte hjälpas.
Jag är extremt glad att jag åkte in när jag gjorde de, hade kunnat bli mycket mycket värre. Ibland bör man ta kroppens signaler på allvar de kan gå på tok..

Vi åkte trots allt till Kasa kunde bara inte neka Nellie då hon hela tiden pratade om farmor och Micke. Tack gode för smärtstillande och penecillin.
Trodde aldrig att jag skulle kunna ställa ut idag då jag va så dålig igår men redan vid 3 tiden inatt började febern sjunka och den vanliga Frida var på gång igen.

Så imorse åkte vi och ställde ut guldklimpen, vi fick fantastiskt fin kritik och tog hem både BIR, HP för att sedan slå sig fram till en 3 placering i gruppen. Han är fantastisk den där lilla galna pojken, domaren älskade honom och kunde faktiskt rasen. Underbara Underbara Rocky!

Imorgon blir de att ta de lite lugnt och träna hundarna, på eftermiddan är de fika på bygdegården de ska bli trevligt :)


Inga kommentarer: