söndag 4 mars 2012

energi hämtar dag

Idag tog vi tjejer en riktig tjej dag, så härligt! Den spenderades i stan framförallt på stadens blomster affärer, en hel del sticklingar fick följa med hem. Men även en fullvuxen pelargon och en underbar kruka, finns nog ingen blomma som jag har sån stor kärlek till som pelargoner. Denna gång blev den en engelsk i rosa nyanser, underbar.
Mårbackan får vänta lite till innan den kommer hem, den vill jag vara säker på klarar sig till somaren.
Även världens största miniatyr ros åkte med, snacka om fel benämning. Förhoppningsvis klarar den sig till sommaren och kan planteras ut.

Vi besökte även nya Djurmagazinet de har verkligen blivit super fint, denna gång blev de inga hundgrejer utan till kaninerna. Men jag hittade något efterlängtat där en underbar träningsväst. Den ska jag nog unna mig i vår.

Ikväll blir de soffan med bästa systerson och sambo, Big brother veckofinal och massor av gotta står på schemat.

Inga kommentarer: