fredag 2 mars 2012

Kväll

Energin är helt slut, de är verkligen på sluttampen av min bägare nu. Inser att jag måste hämta energi nu hur och när är frågan.
Känns så tråkigt att allt annat än de som måste göras prioriteras bort, ni som står mig nära hoppas jag förstår varför jag är dålig på att höra av mig just nu. jag är fortfarande lika beroende av era telefonsamtal och besök, jag är bara världens sämsta på att själv ta tag i de.

Nog gnällt nu de kommer bättre tider!


Planerna för morgondagen är många hur mycket vi kan driva i land återstår att se, Nellie är utan medicin inatt så de finns risk att de blir många vakna timmar.
Jag hoppas hårt på mindre blåsigt väder men med lika mycket sol så vi kan vara ute, de här är en fantastisk årstid är så härligt med allt sol ljus och takdropp.
Första planteringarna är gjorda, tycker de är nåt av de mest avkopplande som finns.
Att stå där bland alla plantor och pyssla på drömmar om sommaren dyker upp, riktig njutning.


Inga kommentarer: