torsdag 15 september 2011

Torsdag

Idag är de ingen höjdar dag jag har ordentlig feber och bihålorna är täppta, känner mig totalt överkörd. Jag får alltid bihålorna vid förkylning och de är verkligen ingen höjdare, man känner ständigt sina egna hjärtslag i skallen. Nej fy tacka vet jag vanlig förkylning med feber och snuva..


Nellie börjar iaf bli bättre tack gode hennes feber är nu borta och hon tar sig inte för öronen, hoppas de håller i sig!


Idag har Siri namnsdag de är också lite över 3 år sedan hon seglade iväg till en bättre plats. Idag tänder vi ett ljus för henne här hemma, som alltid finns hon med i våra tankar. Min älskade lilla siri piri.

Dock finns de glädje i allt idag har vi Rocky Siris halvbror här hemma, han utvecklas och verkar bli precis som Siri i sättet. Samma motor och energi samma härliga sätt.

De finns ingen hund som har lärt mig så mycket om hundar som just hon, jag är glad över att jag fick chansen att ha henne om en för en kort stund. Just för att med henne fick jag tänka på ett helt annat sätt, idag tar jag mig an Rocky med ett leende på läpparna för jag vet att trots hans motor och gaist kommer de bli en underbar hund även av honom.



Mammas bääse


20070621-20080708



För alltid för evigt, du och jag!


Inga kommentarer: