måndag 26 september 2011

mitt älskade hjärta...

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Du gav mig alltEtt hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig 'Var inte rädd'

Men säg mig hur kan man någonsin
vara beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Min ängel

2 kommentarer:

Frida sa...

Vackert skrivet! Hoppas bara att ingenting hänt! Kram

Madde sa...

Hej.

Ja jag älskar nagelgigantens produkter, har handlat av dom länge nu och gillat dom sen början.
Naglarna sitter utan problem 3-6 veckor vilket dom ska göra. På mig själv dock som verkligen är världens sämsta på att ha just långa naglar och hade innan de här ett extremt slitsamt jobb för händerna så var jag glad om dom satt 1-3 veckor. :P

Men har jag två kompisar som ena är personlig assistent andra jobbar på dagis och då har vi testat hur länge dom KAN sitta och 6 veckor sen ville dom göra om eftersom de inte såg så snyggt ut. :)

Vad använder du för märke nu?

Kram Madde.