fredag 16 september 2011

Fredag

Idag infinner sig ingen helg känsla alla är sjuka och rikard jobbar, ingen toppen helg med andra ord. Men vi gör de bästa av situationen jag och Nellie hade myskväll iaf trots hennes sjuka. Skulle tro att vi måste åka in med henne i morgon då penicillinet inte verkar hjälpa, stackars mammas tjej...

Jag har pysslat med att försöka få ihop en heeler träff i mitten på oktober, jag hoppas jag lyckas och att folk är intresserade. Skulle vara jätte roligt om de funkade.

Nu beger jag mig mot sängen och laddar inför natten!

1 kommentar:

Lisa sa...

Va länge sedan jag lästa din blogg nu. Känns som att det ha hänt en hel del...

Jag hoppas iaf att det är bra med er Frida!!

Men tänkte säga att om du får ihop en heeler träff så kanske jag också skulle kunna få närvara om jag inte befinner miga llt för långt bort i Sverige. Skulle va så kul att träffa ett gäng heelrar :)

Sköt om dig vännen!