tisdag 18 oktober 2011

Tisdag

I veckan är de full rulle, introduktions dagar tis, ons och torsdag. Roligt men otroligt krävande min kropp är inte riktigt gjord för bilåkning och stillasittande. Men på fredag blir de vila, längtar!

Rikard jobbar sista dagen imorgon ska bli riktigt skönt med en ledigvecka för hans del om än de inte är många dagar som de inte är något planerat.
Nästa vecka är både måndag och tisdag fullbokade, de kommer bli riktigt tungt dom här två veckorna.
Men efter de ska de bli lite lugnare, eller de måste bli lugnare.

Nellie är inne i en period jag fullkomligen älskar hon är otroligt go och glad, en riktig mys propp massor av pussar kramar och underbara ord. Vad vore jag utan vår Nellie? Ingenting!


Ibland blir man så trött, så trött på människor som endast tänker på sig själv sitt eget ego. Energi slukare kallas de nej fy så less jag är på just dessa, dags att elimerna ur tanke verksamheten och sikta frammåt. Jag kommer aldrig förstå deras obryddhet, deras iskalla sätt men de ser jag som något positivt de innebär att jag är totalt annorlunda!

Nu dags för sängen och ladda batterierna!

Inga kommentarer: