torsdag 9 juni 2011

eftermiddag

De blev inte alls som planerat med sol och mys ute. Istället blev de en dag på norrlandskliniken med Nellie. Hennes ögon rinner och är helt igensvullna näsan rinner och hon är inte alls pigg. Fick träffa en super fin läkare, han undersökte och kollade igenom Nellie.
Hon är tydligen allergisk, mot vad har vi ingen aning. Så hem kom vi med massor av allergimediciner i alla dess former, stackars våran lilla gumma. Nu hoppas vi bara att de blir bättre och att hon snart är sitt vanliga jag. För tillfället ligger hon i soffan och sover, hon är så slut på.
Förstår inte varför hon ska drabbas av allt, de börjar kännas en smula orättvist.

Synd att missa en sån underbar dag ute, jag får trösta mig med att de är ingen risk för att jag har bränt mig iaf. Nej de finns inget viktigare än Nellie om jag så ska sitta inne hela sommaren för att hon ska må bra så är de värt de.

Ikväll blir de myskväll, en riktigt härlig myskväll!

Inga kommentarer: