onsdag 24 mars 2010

morgon

Eller ja nästan natt Nellie slog upp sina blå före 6 imorse då är inte jag människa vill jag lova, men de va bara att bita i de sura och kliva upp och börja med morgonbestyren.
Lite fika och lite bäbis skratt senare så känner jag mig mer vaken än sovande iaf tur Nellie kan hålla låda trots att jag inte är världens mest spännande mamma för tillfället.

Hunden är som tokig grannens hanhund är här utanför och hon vill inget hellre än att jag ska släppa ut henne, löptikar!

Rikard sover och jag är faktiskt avis men han har ju bara sovit 4 timmar så de är bäst jag låter honom sova lite till, idag är de ju torsdag och de innebär sista jobbardagen sen långhelg. Så underbart skönt han ska se tv på morronen i helgen så jag kommer få sovmorgon, helt underbart.

Nej kanske skulle man göra nånting vettigt (läs sätta sig i soffan).

Kram

Inga kommentarer: