söndag 21 mars 2010

kväll

Vilken fullspäckad dag men de har varit riktigt trevligt och jag tror Rikard är nöjd över sin födelsedag. På kvällkvisten kom N&D förbi och vi hann både med en prommis och massor av prat precis som vanligt vi har länge sagt att de är dags att styra ihop middag och film framöver och nu tycker jade börjar vara dags. Så förhoppningsvis blir de när vi alla är lediga :)

Rikard sitter och spelar och jag försöker läsa lite bloggar som jag missat under dagen, de är snart dags för sängen då natten som var bjöd på alldelens för lite sömn. Rikard jobbar eftermiddag i veckan så de är jag som har nätterna och mornarna då behöver man gå i säng i tid för att orka med.

Imorrn blir de en väldigt lugn förmiddag om jag får bestämma, ligga i soffan och njuta av lugnet och en långprommis de är i min smak!

Go natt

Inga kommentarer: