torsdag 23 april 2009

Torsdag

Ja kroppen tar ut sin rätt ibland idag är min kropp slut och de märks, sammandragningarna gör att de blir liggläge idag inget är viktigare än bäbis.
De är bara att konstatera att så fort jag blir stressad och de blir mycke reagerar min kropp på ett eller annat sätt.
Förhoppningsvis blir de bättre med vila så snart är jag igång igen :)

Imorrn går vi in i en ny graviditets vecka då kliver vi in i V22 och de är nu ett barn inte ett foster helt otroligt tiden går så fort, vi får hoppas att resterande tid går lika fort.
De vore så skönt om allting kunde falla på plats och ordna sig nu också de är vad som behövs för att vi alla ska lugna oss och de ska kännas stabilt runt oss.

Så idag blir de inte mycket gjort men de kan behövas ibland de också!

Kram

2 kommentarer:

Carina A sa...

jag kan inte se nån text i dina inlägg....varken på den stationäre eller lap-topen...har du svart text eller? Nån fler som inte ser texten??

Nina sa...

Jag ser inte heller texten :P Hände samma sak bara för något inlägg sedan...