onsdag 15 april 2009

kväll..

Efter en lång dag är jag otroligt trött och min höft värker, men en så lyckad dag både jag och Rikard har gått runt som lyriska över våran röda pärla.
Tänk så underbart livet är just nu finns inget som kan stoppa oss vi är så lyckliga att ord finns inte.
Jag är så glad att allt har blivit så bra.De är en underbar känsla i kroppen att vakna upp tillsamans med den man älskar mest av allt i den här världen känna bäbis röra sig i magen.
Ja de är då man inser att man är lycklig ända in i hjärtat...

Ikväll har de pysslats ett dop kort till mitt kusinbarn som ska döpas nästa helg missar dock pysselträffen men de får tas framöver istället inget är viktigare än ett dop.

Nu är de dags för sängen, vi får se vad som erbjuds under morgondagen!

1 kommentar:

Carina A sa...

Blir varm i själen då jag riktigt känner hur lycklig du/ni är =)....vi är bra tursamma du och jag som träffat våran soulmate =)...du ska se att du också har samma kärlek kvar på 20 år...helt säkert =).
/C