söndag 29 maj 2011

Morsdag

Jag fick sovmorgon dagen till ära trots att natten inte alls varit så jobbig, underbart. Tänk så härligt de är att bli väckt av två älsklingar och massor med pussar man blir på så otroligt bra humör.

Vi har varit ute ett tag men tillslut började de regna för mycket så vi fick ge oss och gå in istället, Nellie åkte gräsklippare för första gången hon älskade de. Precis som allting annat som har hjul.

Lexie mår illa och de känns lovande vi är på helt rätt vecka för de, så kanske är våra aningar rätt. Som jag längtar.
Dock fick vi ett tråkigt besked idag en uppfödarvän fick bekymmer på sin tik de blev snitt och ingen levande valp, otroligt tråkigt och ledsamt dock en otrolig tur att tiken överlevde. Vi tänker på er!

Nu sover lillstrumpa när hon har vaknat beger vi oss upp till mam&pap för att fira morsdag och pappas fördelsedag som är imorgon. De ska bli riktigt trevligt, syster ska dessutom få ge mitt hår en omgång och de behövs kan jag lova.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack snälla söta Frida <3. Så roligt höra att Lexie förmodligen är dräktig, jag håller alla tummar och tår att det är ett gäng mini lexisar där i magen. Kram Carina