fredag 27 maj 2011

Lördag

Vi har återigen haft en lugn natt jag börjar tro att de är någon som skojar med oss så här lugnt har vi inte haft på väldigt väldigt länge. Jag tänker njuta så länge de varar.
Dock är inte min kropp i skick blev nog för mycket igår så idag håller jag mig stilla i hopp om att jag är super pigg till eftermiddan och våra gäster.
Jag är dock bitter över att missa mega loppis, fy så tråkigt men de kommer mera i sommar ska vi hinna med några auktioner och flertalet roadtrips på olika loppis. De är tur vi är två som är lika tokiga i loppis grejer,våra karlar har dessutom börjat fatta galoppen och följer gärna med.

Idag går vi in i v 3 med Lexies dräktighet vi har vilda disskutioner om vi ska ultraljuda här hemma, jag är för och Rikard emot. Jag tror han vinner denna gång de är en onödig smittorisk men så sugen jag är. Mig spelar de absolut ingen roll hur många de är där inne en eller sju kvittar jag vill bara veta om vi ska planera för valpar. Men de lär vi ju få reda på i sinom tid.

Nu dags för skift byte!

Inga kommentarer: