torsdag 14 april 2011

Vilken jävla dag

Vi har handlat och gjort bort de som skulle göras, riktigt skönt fort gick de också inte alls så mycket folk som jag trodde.

På vägen hem svängde vi förbi ÖoB för att handla lite små grejer blomjord bla. Nellie och Rikard satt kvar i bilen och jag sprang in själv. Jag packade ihop allt och var säker på att jag stoppade börsen i en av påsarna men så fel jag hade. Insåg mitt misstag vid bilen och sprang in igen allt detta under ca 2 minuter. Väl inne har någon vänlig själ lämnat in den till kassorna jag drog en lättnadens suck, dock inte så länge. När jag kollar igenom börsen har dom tagit 300 kronor ur den, och lämnat 90 kronor. De är i sig inte hela världen men hur fan är de funtat med folk? Vad lever vi i för värld? varför tar man 300 kronor av någon annan och under loppet av 2 minuter. Dessutom vid kassorna är dom aldrig rädd att bli sedda?
Ja jag tror på Karma och detta kommer helt klart slå tillbaka på den här människan. Jag är glad att mina föräldrar har lärt mig vad som är mitt och ditt, då är mitt samvete rent!

Jag har utagerat mig och varit riktigt förbannat, samtidigt otroligt glad över att jag inte hade mer pengar eller kom in i samma stund som personen i fråga hade tagit pengarna. Jag hade aldrig kunnat behärska mig de skulle stå mig dyrt.

Nu ska vi se BB sen bege oss mot sängen!

Inga kommentarer: