torsdag 7 april 2011

Fredag


De har varit en tung natt tur Rikard kom hem och höll mig sällskap, men imorrn borde de börja vara bättre. De blir alltid så här då man försöker räta ut kroppen medans de är så är de otroligt jobbigt men de är värt de om de blir bättre.
Nellie har sovit som en ängel så hon är på ett strålande humör idag.

Solen skiner de är riktigt fint ute, jag ska försöka pallra mig ut och lapa lite sol. annars blir de en dag i soffan med värme, lundmyrs vete värmare måste ju vara den ultimata uppfinningen. Jag ska ge mig på att sy ett nytt överdrag åt den senare så kan man tvätta de ena.
Hoppas ni får en fin dag i de fina vädret!

2 kommentarer:

Frida sa...

Din stackare som har så ont!! Vet att det är superjobbigt, mamma har det likadant. När ska du få spruta i höfterna? Mamma har ju gjort det två gånger men hon blev inte bättre av dem.. :( hoppas dock det hjälper dig! Förstår mig inte på diskbråck, att det ska drabba så många unga, det är en fördjävlig sjukdom/åkomma då det är så svårt att bota. Usch!

Hoppas du snart får mindre ont! Kramar

Anonym sa...

Hej vännen!
Måste erkänna att jag "glömt" läsa din blogg sista 2 månaderna....det har varit så mkt här med op, parningar mm , men det vet du ju redan :). Det låter inte kul du har så ont...hoppas du får den hjälp du förtjänar, dvs massa hjälp. Och så hon växer lilla Nellie...nyss låg hon i din mage :. Kram Carina A