måndag 13 februari 2012

Måndag

Den här helgen går inte till sensationerna de är ett som är säkert. Vi alla har varit krassliga nu är äntligen jag och Nellie på bättringsvägen men då är Rikard dålig istället, får hoppas han får de lindrigare.

Igår hade vi verkligen toppen väder vi spenderade större delen av dagen ute, så underbart. Nu ser vi fram emot soliga härliga dagar där solen faktiskt värmer, våren är efterlängtad i de här huset.
De första fröerna satt jag igår förhoppningsvis kommer resten av min beställning idag. De är dags att börja så grönsaks fröerna, funderar hur många jag ska driva upp av varje.

Hundarna är de full rulle på, Rocky är sitt vanliga galna jag medans Lexie mer och mer blir en grand old lady fantastiska Lexie.

Nej dags att återgå till köket, lunchen börjar nära sig!

Inga kommentarer: