tisdag 23 augusti 2011

Kväll

De blev en låång dag i alla aspekter. Vi träffade en ny läkare på sjukhuset som kom med nya infalls vinklar, vilket alltid är bra.

Nu kommer vi pröva utesluta socker ur Nellies mat, inte helt lätt men vi tar oss an de med hoppfullhet. Vi kommer få träffa en dietist som ska hjälpa oss på vägen, de är väldigt väldigt ovanligt med socker intollerans men de finns trots att dom är så små.


Jag hoppas bara vi får någon rätsida på alltihop, de är dags nu.


På eftermiddan blev de bak alla hjälptes åt och de va riktigt roligt, Nellie älskade smeten så de ägnade hon mest tid åt!


Tänk de är snart två år sen hon föddes, jag kom ihåg den här kvällen i detalj två år tillbaka så mycket känslor och förväntningar. Vi hade aldrig kunnat förbereda oss på vad som väntade, de finns inget så stort så underbart! Mitt älskade lilla hjärta vad vore livet utan dig?



Tiden har sprungit iväg och idag är hon en stor tjej med stor vilja, men med ett hjärta av guld hon är extremt snäll och är otroligt öppen och social. Jag älskar varje dag varje timme varje minut med henne, Kärlek på högsta nivå!



Nu ska jag krypa till kojs och ladda inför kalas dag imorrn!


Inga kommentarer: