söndag 31 juli 2011

Söndag

Vilken underbar söndag de blev. På förmiddan blev de lite hallonplockning härligt att fylla på frysen för året som kommer. Vinbären har också påbörjats då de är alldelens för mycket för att orka med på kort tid.

På eftermiddan åkte vi iväg till Nina & Daniel dom har varit iväg på semester så de va super kul att ses igen, som vanligt fanns de massor att prata om. Klockan tickade iväg och de började vara dags för middag då blev vi bjudna även på de, underbart. De är så härligt med vänner omkring sig, de laddar batterierna. Vi planerade även lite för slutet på sommaren, kul!

Nu sover lill strumpan och jag ska poppa mig lite popcorn tror jag och mysa ner mig i soffan, på tvn blir de nog real housewifes of new jersey.


1 kommentar:

Nina sa...

Tack själv gums, var riktigt mysigt! Jag längtar redan, kommer bli kanon :)

Gullungen, du får hälsa godnatt från mig ikväll :)

Kramen