söndag 13 mars 2011

Kväll

De är så härligt med sånt här väder vi njöt i solstolarna och passade på att samla lite energi. Kaninerna fick massor med mys Nellie älskar att spendera tid där tur de för min del..

Nellie har gått och lagt sig efter solsidan som helt klart måste vara sveriges bästa program, de kommer bli tomt då de tydligen inte kommer spelas in fler säsonger efter de här.

Imorrn blir de en tur till Bvc jag känner inte alls peppen men vi har inte mycket till val. Nellie har de super jobbigt i magen och vi måste lämna in en del prover och kolla vätska osv. Jag är dödligt trött på de här jag längtar efter lugn och ro till mitt lilla troll. Som vi har de nu fungerar de inte, frågan är ju bara vad grundproblemet är?
Just nu önskar jag bara att dom kan hitta felet och att vi får utgå från de så de här är över nån gång.

Nu blir de duschen sen BB och sängen, Imorrn är en ny dag med ny energi!


Inga kommentarer: