söndag 31 januari 2010



Nu är de dags att göra kväll här hemma, allt kvällsgöra är fixat och Nellie sover om än väldigt oroligt. Jag kan med andra ord känna mig väldigt nöjd. Filmerna som visas på söndagar är som vanligt inte ens lönt att titta på så jag bestämde att imorrn hyr jag film vi ska ha filmkvällar nu tills Rikard börjar jobba och han får stå ut med att de som kommer ses är wallander. Han gnällde faktiskt inte allt för mycke kanske för att mitt Pms humör inte är att leka med? Där är jag och Rikard väldigt olika då de kommer till film val men ibland får han stå ut med mina svenska deckare och jag med hans rysare. Ska packa ihop lite grejer som behövs för morgondagen så jag slipper komma ihåg de imorrn (glömma).

Go natt kära läsare!

1 kommentar:

Evelin sa...

Halloj! Men oj nu har hon ju hunnit med och bli stora damen sedan sist man träffade er :) snart springer hon ifrån oss alla skulle jag tro :D Vad fint ni har gjort i hennes rum med och det blev ju jättebra med bokstäverna och väggtexten. Vi får planera in att träffas snart! Ha det bra! Kram kram